DC Rebirth: Konserwatywne podejście?

na początku mojej współpracy z marvelem ciężko było promować rzeczy nieszablonowe. Potem powstał Hawkeye, pojawili się nowi czytelnicy-
i można było zabawić się z kreatywnością. Dlatego takie chwalenie bardzo konserwatywnego podejścia jest dla mnie złe
Mogłam_em zgubić wątek, panie S. O jakim konserwatywnym podejściu mówimy?
Ohoho, panie Spencer.

Nie wiem, w jakim światku żyje pan Spencer (tak, to ten pan odpowiedzialny za Kapitana Amerykę Steve'a Rogersa działającego dla nazistowskiej organizacji, jaką jest Hydra, ale i za piękny początek Kapitana Ameryki Sama Wilsona, gdzie konserwatyści uważali, że pan Spencer ich atakuje w Captain America: Sam Wilson #1), jednak obrażanie konkurencji, kompletnie nie mając pojęcia, co ona tak naprawdę wydaje. To trochę... głupie z jego strony, czyż nie?

Kiedy zobaczyłam te tweety, moją pierwszą myślą było "wait, what?", ponieważ DC wydaje naprawdę dużo serii, które nie skupiają się jedynie na białych hetero mężczyznach, mianowicie:

Komiksy z kobietami w roli głównej:
Komiksy z bohaterami ze środowiska LGBT+:
Komiksy z POC (People of color):

Nie jestem pewna, czy to wszystkie komiksy, ale te miałam "pod ręką". Tak więc... gdzie tutaj "konserwatywne podejście"? Czy to dlatego, że Superman sprzed New52 jest teraz Głównym Supermanem? Jest to jedyna zmiana, która wydaje się nawiązywać do "powrotu starych wartości", jaka przychodzi mi do głowy. 

Nie chcę robić porównania między Marvelem a DC, bo nie o to chodzi w tym wpisie. Chodzi o to, że pan Spencer rzucił sobie hasłem, na które nie ma żadnego poparcia w rzeczywistości. Ja rozumiem, że konkurencja, że Marvel kontra DC, że się gryzą, ale jeśli już jedzie się po konkurencji, to faktami, a nie kompletnymi bzdurami, panie Spencer.

Komentarze

Popular Posts

Jak śmierć Lois Lane oddziałuje na Supermana

Flame on! Queerkodowanie jednego z pierwszych superbohaterów Marvela