Czy wiesz, że... - Fantastic Four (2018) #1


W pierwszym zeszycie Fantastycznej Czwórki Ben Grimm oświadcza się Alicii Masters, a już wiemy, że w piątym zeszycie odbędzie się ślub, który wydarzy się naprawdę, nie ma żadnej zmyłki. Ben Grimm poprosił Johnny'ego Storma, aby ten był jego świadkiem, na co Johnny się oburzył, bo jedyną osobą, która powinna być świadkiem na ślubie Bena Grimma, jest Reed Richards.

Czy wiesz, że...

W latach 80. Johnny Storm poślubił skrulla, Lyję, która podawała się za Alicię Masters. Poprosił Bena o bycie jego świadkiem, przez co wszyscy pukali się w czoło, ponieważ Alicia Masters od samego początku jest "główną" dziewczyną Bena; tą, do której zawsze wraca.

Fantastic Four #299 & Fantastic Four #300

Jen: Co?! Żenisz się z byłą dziewczyną Bena i byłeś taki głupi, że poprosiłeś go o bycie świadkiem?
Johnny: Nie w porę, co?
Jen: Nie w porę!

Johnny: Daj mi spokój! To poważna sprawa! Wszystko zaczęło się, kiedy poprosiłem Thinga, aby był świadkiem na moim ślubie...
Peter: Co... Czekaj, czekaj! Bierzesz ślub? TY?!?
Johnny: Ćśś! Nie krzycz, co? Nie chcę, żeby wszyscy wiedzieli! Chcemy z Alicią mieć mały, prywatny ślub...
Peter: Z Alicią?
Peter: Chyba nie masz na myśli Alicii Masters? Dziewczyny Thinga?!
Johnny: Już nie jest jego dziewczyną. Rozstali się jakiś czas temu.
Peter: Och, bracie, o czym ty myślałeś?
Johnny: Wydawało mi się to dobrym pomysłem, okej? Słuchaj, Ben wrócił do F.F. i wiedział o ślubie! Myślałem, że już przywyknął do tej myśli... I chciałem, żeby był częścią tego wydarzenia, częścią rodziny.

Lyja (pod postacią Alicii): Jestem pewna, że wielu cię wyśmiewa... bo wychodzę za twojego najlepszego przyjaciela.
Ben: Znajdzie się kilku.
Lyja/Alicia: W tej sytuacji tylko najbardziej odważny z mężczyzn zgodziłby się być świadkiem przyjaciela.
Lyja/Alicia: To był dla ciebie trudny czas i wiem, że podjęcie tej decyzji musiało być trudne, ale cieszę się, że zgodziłeś się być na moim ślubie.
Ben: Ach, Alicio... Panna młoda nie powinna płakać na swoim ślubie! Zwłaszcza taka ładna jak ty! 


EDIT: Co się działo z małżeństwem Johnny'ego? W tym linku jest wszystko wyjaśnione: [klik]

Komentarze

Popular Posts

Jak śmierć Lois Lane oddziałuje na Supermana

Flame on! Queerkodowanie jednego z pierwszych superbohaterów Marvela